|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Forsaken Fanclub Crew | Revolver Chick |

Leeftijd: 22 Geslacht:  Geregistreerd op: 20 Okt 2007
|
Geplaatst: Ma Feb 08, 2010 11:11 am Onderwerp: 24 |
|
|
Wie volgt de serie ook? Het 7e seizoen is begonnen 2 weken geleden.
Even een intro voor mensen die de serie niet kennen:
| Citaat: |
24 is een met een Emmy en Golden Globe bekroonde Amerikaanse televisieserie, die in 2001 voor het eerst werd uitgezonden door Fox in de VS. In Nederland door Yorin (later door RTL 5) en in Vlaanderen door 2BE (in de zomer van 2006 tijdelijk op VTMzomer). De serie werd voor het eerst uitgezonden op 6 november 2001, met de bedoeling na aflevering 13 te stoppen. Nadat hoofdrolspeler Kiefer Sutherland een Golden Globe won voor zijn rol in de eerste 10 afleveringen steeg het aantal kijkers, waarna Fox de tweede helft van de serie uitzond. Op dit moment zijn er 8 seizoenen gemaakt.
Het zevende seizoen wordt in Nederland uitgezonden vanaf 31 januari 2010 en achtste seizoen wordt waarschijnlijk uitgezonden vanaf oktober/november 2010.
24 speelt zich af in "real time". Elk seizoen duurt 24 uur en is een periode uit het leven van federaal agent Jack Bauer (gespeeld door Kiefer Sutherland), waarin hij terroristische aanslagen probeert te voorkomen. Tegelijkertijd worden ook de gebeurtenissen bij de antiterrorismeorganisatie CTU en belevenissen van andere personages gevolgd. De serie speelde zich af in Los Angeles gedurende de eerste 6 seizoenen, in seizoen 7 is het decor verhuist naar Washington D.C. en seizoen 8 speelt zich af in New-York. |
*van Wikipedia
Ik volg de serie al vanaf het 1e seizoen, ik vind de actie geweldig, en Kiefer Sutherland is ook niet verkeerd om naar te kijken!
Liefs, _________________ See who I am, break through the surface.
Reach for my hand, let's show them that we can free our minds and find a way.
The world is in our hands, this is not the end. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lizzy Sinner

Leeftijd: 21 Geslacht:  Geregistreerd op: 23 Okt 2007
|
Geplaatst: Ma Feb 08, 2010 11:48 am Onderwerp: |
|
|
Ik volg het nog niet, maar ik ben nu alle seizoenen aan het downloaden zodat ik wat te kijken heb als ik straks 7 weken thuis zit na mijn operatie. Ik ben benieuwd of het wat voor mij is haha  _________________ www.liz-pics.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bless The Century Child Siren King Of The Dark Horizons

Leeftijd: 22 Geslacht:  Geregistreerd op: 20 Okt 2007
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|